سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دلها همچون تنها به ستوه آید پس براى راحت آن سخنان تازه حکمت باید . [نهج البلاغه]
3 کامران پلنگ 4

بزن بر طبل بی عاری (دانلود کلیپ فردین) (یکشنبه 88/5/18 :: ساعت 6:3 عصر )

آقا خودش خوب می دونه
که ما اونو از رودخونه


درش آوردیم , بیرون آوردیم , آوردیمش توی خونه
حالا پاشو حالی بکن
برقص و خوش حالی بکن
مانند ماشو , بشین و پاشو , حالا که کبکت می خونه
اگه نرقصی می شینم عقده ی دل باز می کنم
نگاه تو چشمات می کنم شکوه رو آغاز می کنم
می گم حسن جغجغه رو نون بده و چایی بده
حالا می گم در بیاره کفشتو دمپایی بده
ز هشیاران عالـــــــــــــــم هر که را دیدم غمی داره
بــــــــــــــزن بر طبل بیعاری که آن هم عالمی داره
این آهنگ رو فردین (البته خواننده ایرج هستش) تو فیلم گنج قارون خونده
ناز نفسش
دانلود به سلامتی هرچی مرده



¤ نویسنده: کامران پلنگ


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[ Atom ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 12
مجموع بازدیدها: 229745

»» درباره خودم
کامران پلنگ
کامران پلنگ
خدایا به مردان ما تعصب به همراه آگاهی و به زنان ما زیبایی به همراه حیا عطا کن* ... انسانها یی با قد میانه , شکم هایی باریک و سینه هایی پهن , دارای نگاهی بزگانه (خشن) , همیشه به همراه خود سلاح حمل می کنند و هرگز دروغ نمی گویند...

»»دسته بندی یادداشت ها

»» آرشیو نوشته های قبلی

»» لوگوی خودم

»» اشتراک در وبلاک
 

»» دوستان من

»» آهنگ وبلاگ